Патрабаванні «9» да пабудовы працэсу прамога найму ў Законе 14,133/2021

whatsapp lead sale category
Post Reply
mostakimvip04
Posts: 10
Joined: Wed Dec 18, 2024 6:30 am

Патрабаванні «9» да пабудовы працэсу прамога найму ў Законе 14,133/2021

Post by mostakimvip04 »

Прамая дамова ў новым законе аб таргах, прадугледжаная арт. 72 Закона 14,133/21, дэманструе, што ў адпаведнай інструкцыі адміністрацыйнага працэсу, «8» дакументаў, неабходных для яго інструкцыі, плюс абавязак апублікаваць акт.
Такім чынам, пры пабудове працэдуры ўлічваюцца як мінімум дакументы, прадугледжаныя арт. 72, які павінен даказаць, што сітуацыя адпавядае прадугледжаным прававым гіпотэзам.

Прамое заключэнне кантрактаў у Законе 14,133/21 з'яўляецца адной з тэм, якія могуць выклікаць больш сумневаў або страху ў яго выкарыстанні дзяржаўнымі менеджэрамі, паколькі працэс таргоў з'яўляецца правілам публічных кантрактаў, але ў выпадках, дазволеных законам, яго выкарыстанне можа быць эфектыўны інструмент для кіравання дзяржаўнымі справамі.

Гэты тып кантрактаў зыходзіць з дыскрэцыйных дзеянняў дзяржаўнага кіраўніка ў адпаведнасці з меркаваннем аб зручнасці і магчымасцях і павінен кіравацца прынцыпамі грамадскага інтарэсу, празрыстасці і матывацыі.

Акрамя таго, з прыходам прынцыпу планавасці разумеецца, што прамое заключэнне таксама павінна быць часткай гадавога плана кантрактаў, у тым ліку і ў гэтым выпадку, і неабходна Купіць спіс нумароў тэлефонаў абгрунтаваць прычыны неправядзення таргоў.

Image

У законе 8666/93 арт. 17 да 26 і цяпер з'яўляюцца з арт. 72, спачатку назіраючы за дакументамі, якія будуць складаць працэс адклікання таргоў, а затым разгляд сітуацый невыканальнасці працэсаў таргоў, тратных заявак і адхіленых заявак (арт. 74-76)

Карацей кажучы, пункт I артыкула 72 паказвае, якія першапачатковыя дакументы для пабудовы працэсу прамога кантракту, які павінен быць дакумент фармалізацыі попыту (DFD), і ў залежнасці ад выпадку, папярэдняе тэхнічнае даследаванне (ETP), які павінен менеджэр таксама ацэньвае неабходнасць дакумента аналізу рызык, у дадатак да тэхнічнага задання (ТЗ) або асноўнага або выканаўчага праекта.

Пункт ІІ гэтага ж артыкула прысвечаны дэманстрацыі каштарысу расходаў па прамой падрадцы, якая павінна разлічвацца ў адпаведнасці з правіламі арт. 23 таго ж закона, са велічынямі, сумяшчальнымі з рынкавай цаной.

Трэці раздзел патрабуе падрыхтоўкі юрыдычнага заключэння ў канцы падрыхтоўчага этапу з адпаведным папярэднім кантролем законнасці з боку юрыдычнай кансультацыі.

У чацвёртым раздзеле неабходна прадэманстраваць сумяшчальнасць прагнозу бюджэтных рэсурсаў або бюджэтных асігнаванняў па гэтым кантракце.

У раздзеле V новага закона гаворыцца, што неабходна праверыць, ці адпавядае падрадчык неабходным мінімальным кваліфікацыйным і кваліфікацыйным патрабаванням. У дачыненні да гэтага пункта п. III арт. 70 прадугледжвае, што дакументацыя можа быць адменена цалкам або часткова, калі прадукт дастаўлены неадкладна, і гэта таксама магчыма для пакупак на суму менш за ¼ (адна чвэрць) ліміту для адмовы ад таргоў.

У раздзелах VI і VII разглядаецца неабходнасць абгрунтавання або матывацыі выбару пастаўшчыка па кантракце і выплачанай цаны, такім чынам, адным з найбольш важных якасцей для аналітыка, які будзе ажыццяўляць прамую дамову, з'яўляецца менавіта ўменне падрыхтаваць адпаведныя абгрунтаванні , і павінны рабіць гэта структуравана, часта на аснове прынцыпаў таргоў.

Восьмы раздзел прадугледжвае, што пасля таго, як працэдура завершана, яна павінна быць належным чынам адпраўлена ў кампетэнтны орган для належнага дазволу, памятаючы, што ў многіх выпадках гэта зацвярджэнне ажыццяўляецца стваральнікам выдаткаў, як правіла, прамым дарадцам, з паўнамоцтвамі, дэлегаванымі кампетэнтным аўтарытэт .

І, нарэшце, адзіным пунктам прадугледжаны абавязак апублікаваць акт або выпіску з дагавора і весці яго на афіцыйным сайце, як я разумею, Нацыянальным партале дзяржаўных закупак (НПДЗ).
Post Reply