Такім чынам, пры пабудове працэдуры ўлічваюцца як мінімум дакументы, прадугледжаныя арт. 72, які павінен даказаць, што сітуацыя адпавядае прадугледжаным прававым гіпотэзам.
Прамое заключэнне кантрактаў у Законе 14,133/21 з'яўляецца адной з тэм, якія могуць выклікаць больш сумневаў або страху ў яго выкарыстанні дзяржаўнымі менеджэрамі, паколькі працэс таргоў з'яўляецца правілам публічных кантрактаў, але ў выпадках, дазволеных законам, яго выкарыстанне можа быць эфектыўны інструмент для кіравання дзяржаўнымі справамі.
Гэты тып кантрактаў зыходзіць з дыскрэцыйных дзеянняў дзяржаўнага кіраўніка ў адпаведнасці з меркаваннем аб зручнасці і магчымасцях і павінен кіравацца прынцыпамі грамадскага інтарэсу, празрыстасці і матывацыі.
Акрамя таго, з прыходам прынцыпу планавасці разумеецца, што прамое заключэнне таксама павінна быць часткай гадавога плана кантрактаў, у тым ліку і ў гэтым выпадку, і неабходна Купіць спіс нумароў тэлефонаў абгрунтаваць прычыны неправядзення таргоў.

У законе 8666/93 арт. 17 да 26 і цяпер з'яўляюцца з арт. 72, спачатку назіраючы за дакументамі, якія будуць складаць працэс адклікання таргоў, а затым разгляд сітуацый невыканальнасці працэсаў таргоў, тратных заявак і адхіленых заявак (арт. 74-76)
Карацей кажучы, пункт I артыкула 72 паказвае, якія першапачатковыя дакументы для пабудовы працэсу прамога кантракту, які павінен быць дакумент фармалізацыі попыту (DFD), і ў залежнасці ад выпадку, папярэдняе тэхнічнае даследаванне (ETP), які павінен менеджэр таксама ацэньвае неабходнасць дакумента аналізу рызык, у дадатак да тэхнічнага задання (ТЗ) або асноўнага або выканаўчага праекта.
Пункт ІІ гэтага ж артыкула прысвечаны дэманстрацыі каштарысу расходаў па прамой падрадцы, якая павінна разлічвацца ў адпаведнасці з правіламі арт. 23 таго ж закона, са велічынямі, сумяшчальнымі з рынкавай цаной.
Трэці раздзел патрабуе падрыхтоўкі юрыдычнага заключэння ў канцы падрыхтоўчага этапу з адпаведным папярэднім кантролем законнасці з боку юрыдычнай кансультацыі.
У чацвёртым раздзеле неабходна прадэманстраваць сумяшчальнасць прагнозу бюджэтных рэсурсаў або бюджэтных асігнаванняў па гэтым кантракце.
У раздзеле V новага закона гаворыцца, што неабходна праверыць, ці адпавядае падрадчык неабходным мінімальным кваліфікацыйным і кваліфікацыйным патрабаванням. У дачыненні да гэтага пункта п. III арт. 70 прадугледжвае, што дакументацыя можа быць адменена цалкам або часткова, калі прадукт дастаўлены неадкладна, і гэта таксама магчыма для пакупак на суму менш за ¼ (адна чвэрць) ліміту для адмовы ад таргоў.
У раздзелах VI і VII разглядаецца неабходнасць абгрунтавання або матывацыі выбару пастаўшчыка па кантракце і выплачанай цаны, такім чынам, адным з найбольш важных якасцей для аналітыка, які будзе ажыццяўляць прамую дамову, з'яўляецца менавіта ўменне падрыхтаваць адпаведныя абгрунтаванні , і павінны рабіць гэта структуравана, часта на аснове прынцыпаў таргоў.
Восьмы раздзел прадугледжвае, што пасля таго, як працэдура завершана, яна павінна быць належным чынам адпраўлена ў кампетэнтны орган для належнага дазволу, памятаючы, што ў многіх выпадках гэта зацвярджэнне ажыццяўляецца стваральнікам выдаткаў, як правіла, прамым дарадцам, з паўнамоцтвамі, дэлегаванымі кампетэнтным аўтарытэт .
І, нарэшце, адзіным пунктам прадугледжаны абавязак апублікаваць акт або выпіску з дагавора і весці яго на афіцыйным сайце, як я разумею, Нацыянальным партале дзяржаўных закупак (НПДЗ).