Новы закон аб таргах 14,133/21 унёс новы імпульс інавацый у экасістэму дзяржаўных закупак, уступіўшы ў сілу з абяцаннем мадэрнізацыі працэсу таргоў у Бразіліі.
Але што сапраўды змянілася?
Можна адзначыць даданне новай формы таргоў, якой стала ўвядзенне канкурэнтнага дыялогу ў адпаведнасці з артыкулам 6, пунктам XLII і 25 .
Важная ўвага надаецца ўстойліваму развіццю і інавацыям , з большым упорам на тэхналагічныя інавацыі і крытэрыі ўстойлівага развіцця ў адпаведнасці з артыкулам 11, пункт IV.
Акрамя таго, таксама заахвочваецца і прасоўваецца выкарыстанне электронных таргоў і алічбоўка працэсаў практычным, бяспечным і сучасным спосабам, што адкрывае новую эру эфектыўнасці дзяржаўных закупак!
Што ж, давайце паглыбімся ў крытэрыі судзейства і даведаемся, як яны могуць паўплываць на ваш наступны прыём на працу або публічную куплю.
Якія крытэрыі стаўкі?
Крытэрыі ацэнкі - гэта правілы, устаноўленыя ў паведамленні, якія кіруюць выбарам найбольш выгаднай прапановы для дзяржаўнай адміністрацыі.
У старым законе 8666/93 гэтыя крытэрыі былі больш абмежаванымі і менш гнуткімі.
Цяпер, з 14.133/21, у нас ёсць больш шырокі і больш адаптыўны спектр опцый, якія дазваляюць скарэктаваць кожную стаўку ў адпаведнасці з канкрэтнымі патрэбамі патрэбнай паслугі або прадукту.
Новы закон захоўвае традыцыйныя крытэрыі, такія як больш нізкая цана і лепшая тэхніка, але ўводзіць новыя функцыі, такія як большыя зніжкі, мастацкі змест і большая эканамічная аддача.
Гэтыя новыя крытэрыі адлюстроўваюць тэндэнцыю шукаць не толькі самы нізкі кошт, але і прапанову, якая прынясе найбольшую эканамічную выгаду ў доўгатэрміновай перспектыве.
Параўноўваючы два законы, мы бачым, што NLLC прапануе больш стратэгічны падыход.
У той час як стары закон арыентаваўся на больш жорсткія крытэрыі, новы закон дазваляе дзяржаўнай адміністрацыі мець больш свабоды ў вызначэнні таго, што з'яўляецца найбольш выгадным, улічваючы поўны жыццёвы цыкл прадукту або паслугі.
Для дзяржаўных кіраўнікоў разуменне гэтых змяненняў мае вырашальнае значэнне для аптымізацыі таргоў і забеспячэння таго, каб кантракты падпісваліся з найбольш эфектыўнымі прапановамі.
14.133/21 адкрывае дзверы для большай эфектыўнасці і інавацый у дзяржаўных закупках, узгадняючы іх з бягучымі патрэбамі і лепшай сусветнай практыкай.
Гэта важная вяха ў працэсе таргоў, прыносячы крытэрыі, якія спрыяюць якасці, устойлівасці і эканамічнай аддачы.
Каб быць у курсе падзей і максімальна выкарыстоўваць магчымасці, якія прапануе NLLC і крытэрыі судзейства, наведайце наш вэб-сайт і даведайцеся, як мы можам дапамагчы вам дасягнуць дасканаласці ў дзяржаўных закупках.
Якія крытэрыі судзейства для 14.133/21?
Што ж, як мы ўжо казалі вышэй, NNLC увёў і аб'яднаў некалькі крытэрыяў судзейства для тэндэраў, якія праводзяцца дзяржаўнай адміністрацыяй.
Як прадугледжана ў артыкулах 33 - 39 NLLC , мы вывучым кожны Спіс нумароў мабільных тэлефонаў са згаданых крытэрыяў, у тым ліку падрабязную інфармацыю аб тым, як яны працуюць і спосабы таргоў, у якіх яны могуць прымяняцца:
1. Самая нізкая цана
Гэта найбольш традыцыйны крытэрый і выкарыстоўваецца, калі аб'ект таргоў можа быць дакладна вызначаны з пункту гледжання тэхнічных характарыстык.
Пераможцам з'яўляецца ўдзельнік таргоў, які падае прапанову з найменшай вартасцю, пры ўмове, што яна адпавядае ўсім тэхнічным і якасным характарыстыкам, устаноўленым у паведамленні.
Ён шырока выкарыстоўваецца практычна ва ўсіх відах таргоў, уключаючы аўкцыёны і электронныя спаборніцтвы.
2. Самая вялікая зніжка.
Выкарыстоўваецца ў асноўным для пакупкі тавараў або аказання падрадных паслуг, дзе ўжо ёсць усталяваная даведачная цана або прайс-ліст.
Крытэрый выбірае ўдзельніка таргоў, які прапануе найбольшую зніжку на гэтыя даведачныя цэны, меркаванне аб найбольшай зніжцы будзе мець у якасці эталона агульную цану, устаноўленую ў паведамленні аб таргах, і зніжка будзе распаўсюджвацца на любыя дадатковыя ўмовы ў адпаведнасці з Новым Права
Гэты крытэрый можа прымяняцца, напрыклад, у такіх формах, як аўкцыён і электронная канкурэнцыя.
3. Найлепшая тэхніка або мастацкі змест
Новаўвядзеннем NLLC стала ўвядзенне мастацкага зместу ў заканадаўчыя палажэнні, выкладзеныя ў артыкуле 35.
Тэхнічныя магчымасці і вопыт пастаўшчыка былі правераны праз тэхнічныя сертыфікаты.
Гэты крытэрый ацэнкі звычайна выкарыстоўваецца для заключэння кантрактаў на праекты навуковага, тэхнічнага або мастацкага характару.
Такім чынам, дзяржаўная адміністрацыя можа выкарыстоўваць больш суб'ектыўныя патрабаванні да выбару дагавора, таксама ўсталяваныя ў паведамленні.
4. Тэхніка і цана
У гэтым крытэрыі для ацэнкі прапаноў улічваюцца як тэхнічная якасць прапановы, так і прапанаваная цана, што ў прыватнасці згадваецца ў артыкуле 36, вы знойдзеце больш падрабязную інфармацыю аб мэтах заключэння кантракта.
Ён звычайна выкарыстоўваецца ў тэндэрах на комплексныя або спецыялізаваныя паслугі, дзе недастаткова, каб прапанова была самай таннай, яна таксама павінна адпавядаць пэўным тэхнічным патрабаванням якасці.
Гэты крытэрый часта ўжываецца ў такіх формах, як канкурэнцыя.
5. Самая высокая стаўка або прапанова
Тыповы для аўкцыёнаў, дзе аб'ект таргоў прадаецца ўдзельніку, які прапануе самую высокую стаўку.
Такі падыход выкарыстоўваецца пры распараджэнні дзяржаўнымі актывамі, напрыклад, калі дзяржаўная адміністрацыя імкнецца максымізаваць даход, атрыманы ад продажу.
Аўкцыёнгэта тып таргоў, дзе прымяняецца гэты крытэрый.
6. Найвышэйшая эканамічная аддача
Гэты крытэр імкнецца выбраць прапанову, якая забяспечвае найбольшую эканамічную аддачу для дзяржаўнага кіравання, улічваючы не толькі цану, але і іншыя эканамічныя выгады, якія можа прынесці прапанова, якія выкарыстоўваюцца выключна для заключэння кантракта на эфектыўнасць.
Гэта складаны і менш распаўсюджаны крытэрый, дадатковыя характарыстыкі якога можна знайсці ў артыкуле 39 NLLC .
Ён можа быць выкарыстаны ў такіх формах, як канкурэнцыя, асабліва ў канцэсійных кантрактах або дзяржаўна-прыватным партнёрстве (ГЧП), дзе аналізуецца дадатковая вартасць і доўгатэрміновыя выгады для адміністрацыі.
Кожны з гэтых крытэрыяў ацэнкі мае сваё месца і прызначэнне ў шырокай экасістэме дзяржаўных закупак, выбраных у залежнасці ад характару аб'екта, які выстаўляецца на тэндэр, і канкрэтных мэтаў, якія дзяржаўная адміністрацыя хоча дасягнуць з дапамогай закупак.
Прымяняйце крытэрыі судзейства на практыцы
Вы можаце заўважыць у гэтым змесце, што крытэрыі судзейства - гэта метады, якія выкарыстоўваюцца дзяржаўнымі органамі для ацэнкі і класіфікацыі прапаноў, прадстаўленых удзельнікамі тэндэру.
Яны вызначаюць, як будуць параўноўвацца прапановы і што будзе ўлічвацца пры вызначэнні пераможцы.
Каб прымяніць іх на практыцы, неабходны некаторыя важныя крокі, такія як дакладнае вызначэнне крытэрыяў судзейства ў паведамленні, каб усе ўдзельнікі маглі зразумець, як будуць ацэньвацца іх прапановы.
Іншым важным момантам з'яўляецца навучанне , падчас якога дзяржаўныя менеджэры і каманды, якія ўдзельнічаюць у таргах, павінны быць навучаны прымяняць крытэрыі судзейства справядлівым і паслядоўным чынам на аснове абноўленага і правільнага заканадаўства.
І апошняе - добра выкарыстоўваць тэхналогіі з дапамогай камп'ютэрызаваных інструментаў і сістэм, якія могуць дапамагчы ў прымяненні крытэрыяў ацэнкі, аўтаматызацыі часткі працэсу ацэнкі і забеспячэнні большай дакладнасці і празрыстасці.
Бонусная парада: вы можаце разлічваць на тое, што партал будзе вашым саюзнікам на працягу ўсяго працэсу стаўкі!
У дадатак да інтуітыўна зразумелай і сучаснай платформы ў вас ёсць рэсурсы, якія прапануюць цэнтралізацыю інфармацыі для публікацыі паведамленняў, атрымання прапаноў, правядзення ўсяго працэсу таргоў у адпаведнасці з новым Законам аб таргах і абноўленымі ўказамі.
Больш за тое, вы можаце выкарыстоўваць спосабы ў электронным выглядзе з празрыстым і эфектыўным прымяненнем крытэрыяў судзейства, якія мы згадвалі ў гэтым артыкуле.
Такім чынам, 14.133/21 змяшчае шэраг новаўвядзенняў і паляпшэнняў, накіраваных на мадэрнізацыю і павышэнне эфектыўнасці публічных таргоў і заключэння кантрактаў у Бразіліі.
Крытэрыі судзейства ў новым законе аб таргах
-
- Posts: 10
- Joined: Wed Dec 18, 2024 6:30 am